Kalendarz Imprez

Informacje

Płatności za pomocą PAYU - ważna informacja!

Błędy tego typu są spowodowane przez najnowszą aktualizację oprogramowania antywirusowego Avast, z którego korzysta Kupujący. Producent oprogramowania został już o tym poinformowany.

 

Do czasu wprowadzenia zmian koniecznych do rozwiązania problemu Klienci proszeni są o zastosowanie poniższego rozwiązania, które polega na wyłączeniu skanowania HTTPS w ustawieniach programu antywirusowego, wówczas transakcja powinna przebiec bez zakłóceń i będzie odbywała się w trybie chronionym.

 

1)     włączenie menu Avast

2)     ochrona aktywna

3)     osłona www

4)     dostosowanie

5)     wyłączenie skanowania stron "https"

6)     wyczyszczenie pamięci przeglądarki

7)     ponowna próba płatności. 

Gdyby okazało się, że pomimo zmiany ustawień i wyczyszczenia cookies nadal nie można dokonać płatności najszybszą i najbardziej efektywną reakcją będzie poproszenie go o kontakt z naszym BOK: (61) 630 60 05 lub pomoc@payu.pl.

Proszę czekać - trwa ładowanie treści